Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Media i TVN Media podnoszą ceny reklam na 2023 rok

Polsat Media i TVN Media ujawniają plany. Natomiast biuro reklamy TVP ofertę handlową na 2023 rok ma przedstawić w przyszłym tygodniu

Polityki handlowe Polsat Media i TVN Media na 2023 rok zakładają podwyżkę kosztów dotarcia – dowiedział się "Presserwis". TVN Media zamierza zmienić również grupę rozliczeniową pakietu Max, w którym są TVN i TVN Siedem.

Z naszych informacji wynika, że w Polsat Media średnia podwyżka wynosi ok. 12,5 proc. Dodatkowo zlecenia na kanały tematyczne mają uwzględniać 2,5 proc. wydatków na digital.

Czytaj też: Barbara Kurdej-Szatan w promocji świątecznej oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej

Z kolei w TVN Media – jak ustaliliśmy – koszty dotarcia mają wzrosnąć średnio o ok. 10 proc. W zależności od klastra wydatków podwyżka wynosi pomiędzy 6 proc. a kilkanaście proc. (im większe wydatki reklamodawcy, tym wyższa podwyżka).

Biuro reklamy TVN Media zamierza zmienić grupę rozliczeniową w pakiecie Max, który prawdopodobnie rozliczany będzie w grupie wiekowej 20-54 lat, a nie 16-49 lat, jak dotychczas. Ponadto do składających się na niego TVN i TVN Siedem dołączyć mają jeszcze inne kanały TVN.

Od 2022 roku grupy rozliczeniowe zmieniły biura reklamy Polsat Media (z 16-49 na 16-59) i Telewizji Polskiej (z 16-59 na 7-74). Z kolei TVN Media pozostawiło wówczas do rozliczeń grupę 16-49 w przypadku pakietu Max z kanałami TVN i TVN Siedem, ale w części pakietów rozszerzyło przedziały wiekowe.

Biuro reklamy TVP ofertę handlową na 2023 rok ma przedstawić w przyszłym tygodniu.

Czytaj też: Kinga Jasionowska zwolniona z TVP Katowice. Komisja antymobbingowa zakończyła przesłuchania

(KOZ, 09.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.